Zalety aktywności fizycznej

Ruch w naszym życiu ogrywa bardzo ważną rolę. A aktywność nie powinna być wykorzystywana tylko aby osiągnąć cele sylwetkowe, ale przede wszystkim zdrowotne.

 

Aktywność uczy nas schematów i systematyczności. Poprawia się nasze samopoczucie, mamy więcej energii i ochoty do pracy. Nasz mózg pracuje sprawniej, mamy dobry humor a to dzięki hormonom wydzielanym w czasie treningu.

 

Już 30 minut lekkiej aktywności dziennie zmniejsza ryzyko wystąpienia insulinoodporności i cukrzycy typu 2. Poprawia funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego. Wpływa na zmniejszenie cholesterolu LDL. Zapobiega to wystąpieniu miażdżycy i zawału serca. Zwiększa wydzielanie hormonu wzrostu. Usprawnia metabolizm. Pozwala nam na utratę tkanki tłuszczowej bez utraty masy mięśniowej. Jest to coś na czym zależy szczególnie panom.

 

 

Lekkie trening pomagają przy mineralizacji kości zapobiegając wystąpieniu osteoporozy. A jedną z ważniejszych zalet wysiłku fizycznego jest wzmocnienie naszej odporności. Trening na świeżym powietrz szczególnie może nam pomóc.

 

Większość osób kojarzy sport z treningami na siłowni, ale zapominamy o najprostszych formach ruchu.

 

Długi spacer, jazda na rowerze, lekki bieg w lesie to najlepsza aktywność dla osób początkujących. Nasze ciało można kształtować również bez dużego obciążenia. Pływanie czy joga to rodzaje sporty, które z pozoru wyglądają na łatwe, ale przy odpowiedniej technice pozwoli ukształtować nie tylko nasze mięśnie ale również wpłynie na nasz charakter. Można powiedzieć, że ruch to zdrowie na każdej płaszczyźnie.

 

Nasz catering codziennie wspiera sportowców oraz osoby aktywne przez komponowanie i dostarczanie diety sportowej. Zaufali nam najlepsi sportowcy.  Więcej o diecie sportowej znajdziecie na naszej stronie głównej.