app Lider diety LOW FODMAP | -18% z kodem: zdrowadieta na całą ofertę w tym diety z Wyborem Menu

dieta super active

    Przedział kaloryczny:
  • 3500-4000 kcal
  • Rozkład makroskładników
  • B:25% T30% W:45%
  • Warianty w pełnej kaloryczności:
  • 6 posiłków/dzień
  • Główne cechy:
  • Sportowa
  • Wysokokaloryczna
  • Dodatkowy posiłek okołotreningowy

Dieta SUPER ACTIVE to dieta wysokokaloryczna, idealna dla osób aktywnych. Stworzyliśmy ją dla Klientów, którzy potrzebują codziennie dużej ilości kalorii, w smacznych i zdrowych posiłkach. Dieta pudełkowa dla osób aktywnych to nawet 4000 kcal, rozłożone na 6 osobnych dań, od razu do spożycia.

Czy wysokokaloryczna dieta pudełkowa jest dla mnie odpowiednia?

Dieta SUPER ACTIVE to dieta pudełkowa o dużej podaży kalorycznej, dlatego nie nadaje się dla każdego. Jako jadłospis dzienny zalecamy ją szczególnie dla osób, które:

  • prowadzącym bardzo aktywny tryb życia (które realizują 4-5 treningów w tygodniu),
     
  • oczekującym diety różnorodnej i wysokokalorycznej, przygotowanej z najlepszych składników,
     
  • lubiącym jeść i testować różne smaki z kuchni całego świata,
     
  • dążącym do poprawienia swoich wyników sportowych,
     
  • oczekującym diety składającej się zarówno z wytrawnych, jak i słodkich dań.

     

Dieta pudełkowa dla aktywnych – czym się charakteryzuje?

Dieta pudełkowa SUPER ACTIVE to program żywieniowy stworzony przede wszystkim z myślą o mężczyznach, którzy potrzebują dużej ilości energii, bo prowadzą aktywny tryb życia. Jeśli chcesz jeść zdrowo i sportowo, a nie masz czasu gotować aż 6 posiłków dziennie, to ta dieta jest właśnie dla Ciebie.

Opracowaliśmy dietę pudełkową SUPER ACTIVE w taki sposób, by dania w niej zawarte były tymi, po które najchętniej sięgają mężczyźni. Skąd to wiemy? Dzięki doświadczeniu i skrupulatnym badaniom rynku zrozumieliśmy, jakie potrawy najczęściej wybierają Panowie. Nie znajdziesz tu zbyt wielu zielonych sałatek czy zup. Zastąpiliśmy je pożywnymi posiłkami, takimi jak białkowe placki ziemniaczane czy sałatki bogate w węglowodany pozyskiwane z razowych makaronów.

To jedyna propozycja w ofercie gotowych diet pudełkowych, która składa się aż z 6 posiłków dziennie. W zdrowy sposób, zmieściliśmy w nich maksymalnie 4000 kcal. Zadbaliśmy o to, by dodatkowy, szósty posiłek (tzn. około - treningowy) był prosty w spożyciu nawet poza domem. Możesz zjeść go w drodze, wracając z treningu.

Wysokokaloryczna dieta pudełkowa dla aktywnych jest dostępna w opcji 3500 lub 4000 kcal. Rozłożyliśmy ją aż na 6 posiłków dziennie. W ramach cateringu SUPER ACTIVE każdego dnia otrzymasz:

  • śniadanie,
  • drugie śniadanie,
  • obiad,
  • podwieczorek,
  • kolację,
  • dodatkowy posiłek około - treningowy.

Jakie powinny być wysokokaloryczne posiłki dla sportowców?

Wysokokaloryczne posiłki dla osób uprawiających sport muszą spełnić określone normy. Są bogate w wartościowe białko, które dostarcza co najmniej 25% energii z pożywienia. Dlatego przyjęliśmy takie proporcje w diecie SUPER ACTIVE –  B:25% T30% W:45%

Proteiny pełnią wiele funkcji w organizmie: hamują apetyt, transportują tlen do komórek i uczestniczą w regeneracji tkanek. Są także potrzebne do tworzenia hormonów i zwiększają odporność organizmu. Najlepszym źródłem białka są ryby, mięso i nabiał. Zaraz po nich znajdują się źródła roślinne, do których zalicza się zboża oraz rośliny strączkowe.

Dietetycy przyjmują, że wysokokaloryczne posiłki powinny dostarczać nie więcej niż 2g białka na kilogram masy ciała na dobę. Oznacza to mniej więcej od 150 – 180 g tego składnika w ciągu dnia. W czasie treningu mięśnie niszczą się i odbudowują, a do ich szybkiej regeneracji niezbędne są proteiny. Z tego powodu w diecie SUPER ACTIVE zadbaliśmy o 6 posiłek, który jest bogaty w ten ważny element.

Kolejnym składnikiem, jaki muszą zawierać wysokokaloryczne posiłki, jest dobrej jakości tłuszcz. To ważne źródło energii i źródło kwasów omega 3, potrzebnych do działania układu krwionośnego. W tłuszczu rozpuszczają się witaminy A, D, E, K niezbędne dla zdrowia  każdego mężczyzn. Dlatego w cateringu SUPER ACTIVE podaż tłuszczu wynosi aż 30%.

Warto także wspomnieć o węglowodanach, które dostarczają najwięcej energii w diecie dla sportowca. Nie obejdą się bez nich żadne wysokokaloryczne posiłki. Ocenia się, że przy intensywnym treningu (co najmniej 4-5 godzin dziennie) powinno się przyjmować od 8 – 12 gram “węgli” na kilogram masy ciała.

Nadmiar tego składnika przechowują mięśnie i wątroba, w postaci glikogenu. Dlatego, aby regularnie ćwiczyć, warto uzupełniać jego niedobór. Dzięki temu glukoza jest uwalniana do krwi i organizm korzysta z niej, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Przewaga węglowodanów nad tłuszczem jako źródłem energii wynika z czasu reakcji. Tłuszcz uwalnia się stopniowo, tymczasem “węgle” działają prawie natychmiast, co jest kluczowe u wielu sportowców.

Menu diety SUPER ACTIVE

Posiłki w diecie pudełkowej SUPER ACTIVE tworzymy ze zdrowych i świeżych składników. To pożywienie wysokiej jakości, które zawiera niezbędne mikro- i makroelementy. Dzięki niemu zbudujesz masę mięśniową, poprawisz spalanie tłuszczu i dostarczysz energię do organizmu.
W posiłkach jest spora porcja białka, warzyw i węglowodanów złożonych. Wszystkie dania są sycące i kaloryczne, a zarazem lekkie i smaczne!

Serwis wykorzystuje pliki cookies niezbędne do prawidłowego działania. Zasady stosowania plików cookies w Polityce prywatności.