app Lider diety LOW FODMAP | -23% z kodem: SUMMER na całą ofertę w tym diety z Wyborem Menu

dieta wege

    Przedział kaloryczny:
  • 1200-3000 kcal
  • Rozkład makroskładników
  • B:20% T:30% W:50%
  • Warianty w pełnej kaloryczności:
  • 5 posiłków/dzień
  • Główne cechy:
  • roślinna - laktoowowegetariańska
  • bezmięsna i bezrybna
  • zawierająca jaja, nabiał oraz miód

Dieta WEGE (laktoowowegetariańska)

Ograniczasz w swoim żywieniu produkty odzwierzęce? Pudełkowa dieta WEGE może okazać się idealnym rozwiązaniem, jeśli nie chcesz gotować samodzielnie, a nadal jeść smacznie, zdrowo i zgodnie z własnymi przekonaniami!

Korzyści zdrowotne związane z dietą WEGE

Bycie wege to nie tylko kwestia etyczna czy ekologiczna, ale również znaczący krok w kierunku poprawy zdrowia. Wpływ diety wegetariańskiej na zdrowie jest szeroko dokumentowany. Odpowiednio zbilansowana dieta wegetariańska może przyczynić się do zmniejszenia ryzyka wielu chorób przewlekłych, w tym chorób serca, cukrzycy typu 2 oraz niektórych rodzajów nowotworów. Eliminacja mięsa z diety i zastąpienie go pełnowartościowymi źródłami białka roślinnego, takimi jak nasiona roślin strączkowych, produkty pełnoziarniste, a także obfitość spożywanych warzyw i owoców, dostarcza organizmowi niezbędnych składników odżywczych przy jednoczesnej redukcji tłuszczów nasyconych.

Zbilansowany jadłospis na diecie wegetariańskiej

Jadłospis na diecie wegetariańskiej powinien być starannie skomponowany, aby zapewnić odpowiednią ilość białka, żelaza, wapnia, witaminy B12 oraz innych składników odżywczych, które w przypadku diet eliminujących produkty mięsne mogą być trudniejsze do dostarczenia. Jednak dzięki zróżnicowanemu menu, które obejmuje produkty zbożowe, rośliny strączkowe, nasiona, orzechy, a także bogate w żelazo warzywa, takie jak szpinak, oraz produkty nabiałowe i jaja, możliwe jest zbilansowanie diety w taki sposób, aby zapewnić organizmowi wszystko, co najlepsze z roślinnego świata.

Dieta bezmięsna – catering wegetariański

 

Możliwe, że zastanawiasz się właśnie, czy dieta pudełkowa vege jest tym, czego szukasz. Kiedy warto zdecydować się na taki model żywieniowy? Dieta pudełkowa WEGE, czyli dieta bez mięsa jest odpowiednia dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś wegetarianinem, który dopuszcza spożywanie jaj, nabiału oraz miodu
     
  • oczekujesz diety różnorodnej ale bezmięsnej (w tym także bez dań rybnych),
     
  • lubisz jeść i testować różne smaki z kuchni całego świata
     
  • potrzebujesz wsparcia w codziennej, zdrowej diecie wegetariańskiej, w której nie zabraknie niezbędnych składników odżywczych,
     
  • rozpoczynasz dopiero swoją drogę w świecie wege/vegan i chcesz nauczyć się nowego stylu żywienia.

Efekty diety wegetariańskiej

Osoby decydujące się na dietę wege często doświadczają pozytywnych efektów diety wegetariańskiej, takich jak poprawa samopoczucia, lepsza kondycja skóry, utrata zbędnych kilogramów oraz zwiększona energia na cały dzień. Wegetarianizm, poprzez promowanie spożycia dużej ilości warzyw, owoców, pełnoziarnistych produktów zbożowych i zdrowych tłuszczów, przyczynia się do utrzymania zbilansowanego poziomu cukru we krwi i może pomóc w utrzymaniu zdrowej masy ciała.

Dieta pudełkowa wegetariańska – czyli jaka?

Dieta pudełkowa WEGE to jadłospis wegetariański, a dokładniej mówiąc – laktoowowegetariański. To jedyny program, który w całości wyklucza produkty mięsne – zarówno pochodzące od zwierząt hodowlanych, jak i ryb oraz owoców morza. W takim jadłospisie nie znajdziesz także produktów wytwarzanych w ramach uboju zwierząt, a do takich należy na przykład żelatyna.

Jako dobrze skomponowana dieta wegetariańska jest znacznie mniej restrykcyjna niż chociażby dieta wegańska. W ramach programu WEGE istnieje bowiem zezwolenie na sporą gamę produktów odzwierzęcych w postaci nabiału – mleka, jaj i podobnych. W tym modelu żywieniowym dopuszczalny jest także miód.

Pudełkowa dieta wegetariańska przeznaczona jest tym samym dla każdego, kto nie chce spożywać mięsa. Dopuszcza jednak produkty mleczne, jaja, a także miód. Program został stworzony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, którzy poszukują po prostu zdrowej i smacznej diety, ale bez dodatku mięsa. Jest idealną propozycją dla osób, które dopiero wkraczają w świat roślinnego menu bogatego w takie składniki, jak warzywa, owoce i strączki. Jeśli dieta wegetariańska kojarzyła Ci się do tej pory jedynie z nudnym i mdłym w smaku tofu, koniecznie zamów dietę WEGE od Healthy Food, aby przekonać się, jak pyszne może być wegetariańskie menu. Wiele dań (i ich smaki) z pewnością Cię zaskoczą!

Dieta wegetariańska catering dietetyczny

Dieta wegetariańska catering dietetyczny to wygodna opcja dla osób, które chcą cieszyć się zdrową, zbilansowaną dietą bezmięsną, ale nie mają czasu lub możliwości przygotowywania posiłków samodzielnie. Catering dietetyczny oferowany przez Healthy Food dostarcza zbilansowane posiłki bezpośrednio do Twojego domu lub biura. Każde danie jest przygotowywane z myślą o dostarczeniu odpowiedniej ilości białka, węglowodanów, tłuszczów, a także witamin i minerałów, co sprawia, że dieta nie tylko wspiera zdrowie, ale jest również pełna smaku i różnorodności.

Jak wygląda dieta pudełkowa WEGE od Healthy Food?

Catering pudełkowy WEGE jest dostępny w pełnej kaloryczności, w wariantach 1200, 1500, 1800, 2000, 2500 oraz 3000 kcal, dzięki czemu bez większego trudu dostosujesz kaloryczność do swojego trybu życia i konkretnych potrzeb żywieniowych.

Dieta WEGE dostępna jest w opcji 5 lub 3 posiłków dziennie. W wariancie pięcioposiłkowym dieta składa się ze śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji, a w wersji podzielonej na 3 posiłki dziennie ze śniadania, obiadu i kolacji.

Chcesz upewnić się, czy możesz przejść na taką dietę? Przed złożeniem zamówienia możesz skonsultować się z naszym dietetykiem w celu dobrania odpowiedniej kaloryczności lub też samodzielnie skorzystać z naszego kalkulatora dietetycznego.

Zalecenia żywieniowe dla wegetarian

Aby dieta wegetariańska była pełnowartościowa i zdrowa, ważne jest przestrzeganie zaleceń żywieniowych dla wegetarian. Obejmuje to wybór różnorodnych produktów z każdej grupy żywności, zwracanie uwagi na potencjalne niedobory (np. żelazo, witamina B12, wapń) i ich suplementację w razie potrzeby, a także regularne sprawdzanie stanu zdrowia, aby upewnić się, że dieta dostarcza wszystkiego, co niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Wprowadzenie do diety dużej ilości warzyw, owoców, pełnoziarnistych produktów zbożowych oraz zdrowych tłuszczów z olejów roślinnych i orzechów pozwala na utrzymanie diety zarówno smacznej, jak i odżywczej.

Dieta wege catering - zamów i ciesz się pysznymi posiłkami z dowozem

Korzystając z usług cateringowych Healthy Food, możesz łatwo wybrać menu dostosowane do swoich potrzeb kalorycznych i żywieniowych, ciesząc się jednocześnie różnorodnością i wygodą dostawy. To sprawia, że dieta wegetariańska jest nie tylko zdrowa, ale również przyjemna i bezproblemowa. Zobacz nasze menu i zamów dietę WEGE od Healthy Food

Serwis wykorzystuje pliki cookies niezbędne do prawidłowego działania. Zasady stosowania plików cookies w Polityce prywatności.