Zasady działania systemu lojalnościowego i Wyboru Menu

Zostań z nami na dłużej, bo to się opłaca!

Dołącz do naszego Programu Lojalnościowego, zbieraj punkty i płać nimi za swoje Zamówienie oraz Wybieraj swoje Menu.

Co muszę zrobić, aby dołączyć do Programu Lojalnościowego?

Wystarczy, że założysz konto w naszym serwisie internetowym Healthy Food i zaczniesz swoją przygodę z cateringiem dietetycznym Healthy Food.

Już za założenie konta dostajesz pierwsze punkty. Po co mi Punkty?

• Klient za każde wydane 1 zł w Panelu Klienta, otrzyma + 1 punktów

• Każde wydane 1 zł na zamówienie przez osobę z polecenia, Klient polecający otrzymuje + 2 punkty

• Polecanie Klientów odbywa się poprzez udostępnienie jednorazowego, unikalnego kodu zniżkowego, dostępnego w Panelu Klienta

• Za użycie kodu polecającego od innej osoby – nowy Klient otrzyma 10% rabatu 

• Za każdą wystawioną ocenę posiłku Klient otrzyma + 10 punktów/+ 0,10 zł

• Za komentarz do posiłku klient otrzyma + 10 punktów/+ 0,10 zł

• Za rejestrację w Panelu Klienta ze złożeniem zamówienia i zaznaczeniem zgód marketingowych Klient otrzyma +500 punktów/+5 zł.

• Za rejestrację w Panelu Klienta ze złożeniem zamówienia i bez zaznaczenia zgód marketingowych Klient otrzyma +500 punktów/+5 zł.

• Za wypełnienie ankiety od Healthy Food klient otrzymuje +200 punktów /+2 zł

• Za pobranie aplikacji Healthy Food i zalogowanie się w niej Klient otrzymuje +2000 punktów /+ 20 zł

Co, jeśli czasowo wstrzymam dostawy posiłków?

W momencie, kiedy wstrzymasz zamówienie, Punkty będą czekać na Ciebie w panelu Klienta w Healthy Food.

Co jeśli, odwołam swoje zamówienie?

Jeśli odwołasz swoje zamówienie, Punkty zostaną odjęte z Twojego Panelu Klienta za niewykorzystane dni diety