Zasady działania systemu lojalnościowego i Wyboru Menu

Zostań z nami na dłużej, bo to się opłaca!

Dołącz do naszego Programu Lojalnościowego, zbieraj punkty, płać nimi za swoje Zamówienie lub Wybieraj swoje Menu.

Stay healthy

Co muszę zrobić, aby dołączyć do Programu Lojalnościowego Stay healthy?

Wystarczy, że założysz konto w naszym serwisie internetowym Healthy Food i zaczniesz swoją przygodę z cateringiem dietetycznym Healthy Food.

Już za założenie konta dostajesz pierwsze punkty. Po co mi Punkty?

• Klient za każde wydane 50 zł w Panelu Klienta, otrzyma +50 punktów/ +0,50zł

• Każde wydane 50 zł na zamówienie przez osobę z polecenia, Klient polecający otrzymuje +100/ +1 zł.

• Polecanie Klientów odbywa się poprzez udostępnienie jednorazowego, unikalnego kodu zniżkowego, dostępnego w Panelu Klienta

• Za użycie kodu polecającego od innej osoby – nowy Klient otrzyma 5% rabatu, który łączy się z innymi dostępnymi w danym momencie rabatami.

• Za każdą wystawioną ocenę posiłku Klient otrzyma +10 punktów/+0,10 zł

• Za ocenę cateringu z treścią powyżej 100 znaków Klient otrzymuje +100 punktów/+1 zł.

• Za rejestrację w Panelu Klienta ze złożeniem zamówienia i zaznaczeniem zgód marketingowych Klient otrzyma +1000 punktów/+10 zł.

• Za rejestrację w Panelu Klienta ze złożeniem zamówienia i bez zaznaczenia zgód marketingowych Klient otrzyma +500 punktów/ +5 zł.

• Korzystaj z uzbieranych punktów i łącz je z innymi rabatami

Wybór menu

• Wymiana posiłku na inny dostępny w danej kaloryczności i w tej samej konfiguracji ilości posiłków –100 punktów/ -1 zł

• Punkty w skarbonce można doładowywać, dzięki czemu zawsze możesz mieć możliwość wymiany posiłków

Co, jeśli czasowo wstrzymam dostawy posiłków?

W momencie, kiedy wstrzymasz zamówienie, Punkty będą czekać na Ciebie w panelu Klienta w Healthy Food.

Co jeśli, odwołam swoje zamówienie?

Jeśli odwołasz swoje zamówienie, Punkty zostaną odjęte z Twojego Panelu Klienta za niewykorzystane dni diety